Alist Bazar- noutățile săptămânii

Și în această săptămână avem parte de lansări din toate domeniile și campanii care ne-au atras atenția. 

Malvina Cservenschi, fondator Malvensky, lansează Infinity Flower Collection – prima colecție premium de bijuterii cu diamante. Cu o investiție în anul 2020 de peste 120.000 euro într-o locație cu rezonanțe istorice și aproximativ 1 milion de euro în producție, Malvensky devine unul dintre cei mai importanți jucători din industria locală de bijuterii.

„Mișcările pe piața românească ale businessului de bijuterii s-au dovedit un act de curaj in criza financiara, însă aurul și diamantele vor avea un return on investment semnificativ, indiferent de anxietatea pieței. În 2020 estimăm să depășim cifra de afaceri de 2 milioane de euro, urmând ca veniturile la sfârșit de an sa fie cu 30% mai mari decât în 2019, în echilibru cu menținerea cheltuielilor sub control. Pentru 2021 ne-am propus o cifră de afaceri de 3 milioane euro, ca urmare a dezvoltării unei ramuri secundare de produse homewear – Malvensky Home – dar și odată cu o noua strategie dedicată colecției pentru barbati – Malvensky Men.” declară designerul Malvina Cservenschi.

Douglas susține brandurile locale. Douglas, unul dintre cei mai importanți retaileri premium din industria de cosmetice, anunță lansarea categoriei RO Brands, dedicată brandurilor locale de cosmetice și produse de înfrumusețare, și invită consumatorii să recomande branduri locale pe care le apreciază, pentru a fi incluse pe platforma douglas.ro. Noua categorie își propune să susțină brandurile locale și să ofere consumatorilor șansa de a cumpăra de la cât mai mulți producători locali.

RO Brands, categoria nou lansată pe platforma online Douglas.ro, include în momentul de față 14 branduri de cosmetice și produse de înfrumusețare românești și 250 de produse, inclusiv produse de igienă personală, îngrijire a corpului și a feței, machiaj, accesorii și parfumuri. În plus, pentru a extinde categoria RO Brands, Douglas include consumatorii în conversație și invită toți românii să nominalizeze brandurile românești de produse cosmetice pe care le îndrăgesc și pe care ar dori să le găsească pe platforma online Douglas.

Personalizarea Crăciunului în spiritul Tommy Hilfiger. Au început pregătirile pentru crearea unui set-up fastuos în întâmpinarea sărbătorilor de iarnă. Și nimic nu se compară cu emoțiile și plănuirea până la cele mai mici detalii a unei perioade pe care fiecare își dorește să o petreacă ca în basme. Dar de ce nu basme fashion? Dar nu chiar orice basm. Ci acel basm unde cavalerii și domnițele urbane poartă outfit-uri contemporane, cu design ultra modern, realizate din materiale de cea mai bună calitate. Iar acești cavaleri și domnițe urbane nu caută doar să aibă în garderoba lor piese vestimentare care să le clădească o imagine actuală și un look îndrăzneț, nu, ei își doresc ca povestea lor să fie una în care „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă”, ei își doresc să facă parte din povestea Tommy Hilfiger. Este acea poveste a brand-ului care lansează abordări curajoase ale sustenabilității, din perspectiva grijii față de mediul înconjurător și față de societate. Iar fiecare cavaler și domniță îndrăgește să ducă mai departe inițiativele brand-ului, menite să sporească sustenabilitatea, folosind în fiecare etapă de realizare ale produselor, materiale și metode de producție inovatoare. Găsește în magazinele selecționate Tommy Hilfiger inovatoare idei de cadouri sustenabile care vor crea celor dragi povești elegante, ce vor fi spuse mult timp de acum încolo.

 „Starea de bine a școlarilor, o prioritate!”- un proiect al Fundației PRAIS. Cu ocazia împlinirii a 10 ani de la lansarea mișcării naționale „Și eu trăiesc sănătos!” – SETS, Fundația PRAIS, alături de partenerii săi fondatori: Universitatea Națională de Educație Fizică și Sport București – UNEFS și Nestlé for Healthier Kids, a organizat astăzi conferința online cu tema „Starea de bine a școlarilor, o prioritate!”

Participanții au beneficiat de prezentările si sfaturile unor experți de marcă în nutriție, mișcare și sport, psihologie, pediatrie – somnologie și activități extracurriculare recreaționale precum: Gabriela Szabo, sportiv medaliat olimpic; Nicoleta Tupiță, Nutriționist – Dietetician în cadrul Nestlé România; Monica Bolocan, Psiholog; dr. Mihaela Oros, Medic Primar Pediatru, atestat Somnologie; Prof. Univ. Dr. Monica Stănescu, Universitatea Națională de Educație Fizică și Sport București, și Silvia Bucur, Președintele Fundației PRAIS – inițiatoarea mișcării SETS.

Cursurile online, schimbările majore care au intervenit în programul nostru de viață, sunt o adevărată provocare pentru părinți, copii și cadre didactice, de aceea merită să ne concentrăm toate eforturile pentru a ne adapta situației, păstrând obiceiurile unui stil de viață sănătos. Pentru a putea face față acestor vremuri în schimbare regăsești în materialul anexat cele mai importante sfaturi ale specialiștilor invitați la conferință.

Noua colecție de pijamale și haine de casă Marks & Spencer – cadoul perfect pentru sărbători. Noua colecție de pijamale și haine de casă de la Marks & Spencer este ideală pentru momentele petrecute acasă de Sărbători și îi va face pe toți membrii familiei să se simtă confortabil și să intre în spiritul Crăciunului. Cu modele în carouri, imprimeuri inedite, mesaje jucăușe și contemporane, colecția de pijamale include multe modele festive, cu țesături confortabile. De la seturi de pijamale de pluș la halate super-moi, din bumbac confortabil și fleece călduros, la Marks &Spencer veți găsi modele atemporale, colorate și animate de personaje sezoniere, ideale pentru a fi oferite celor dragi, de Crăciun.

Setul vedetă de pijamale al acestui sezon este compus dintr-o cămașă relaxată în carouri și o pereche de pantaloni lungi, disponibil atât în colecția pentru femei, cât și în cea pentru bărbați. Pentru cei mici, piesele vedetă sunt salopetele din bumbac moale, extrem de plăcut la atingere, dar și pijamalele cu urși polari. Cu o gamă largă de modele ce cuprinde cămăși de noapte din satin mătăsos, seturi elegante din două piese și pijamale cu printuri florale, stele festive sau animal print, veți avea multe opțiuni de cadouri care vă vor ajuta să vă bucurați mai tare de timpul petrecut acasă, alături de cei dragi.

OPI prezintă colecția spectacol de  Sărbători Shine Bright. Powered by OPI & Swarovski Crystals

Colecția Shine Bright conține 15 nuanțe de sărbătoare, dintre care 3 sunt cu adevărat speciale, deoarece conțin extra glitter. Shine Bright reușeste să înglobeze spiritul festiv al sărbătorilor prin intermediul acestor nuanțe pline de sclipire și strălucire.

Tonurile bogate, catifelate și spectaculoase de roz, mov, roșu burgund și arămiu îți pun în valoare feminitatea, în timp ce mixurile metalice de argintiu și auriu aduc o strălucire de poveste. La rândul lor, nuanțele de rocă și piatră gemă, sclipirile de rubin și ametist manifestă pentru o declarație subtilă de senzualitate și feminitate. Paleta coloristică din zona șampaniei, a albastrului închis și a negrului vorbesc despre un farmec sofisticat și fin.

Colecția de sărbătoare O.P.I. Shine Bright are în componență 3 lacuri glitter cu totul și cu totul speciale: o nuanță deschisă, irizată, un bleu înghețat cu glitter transparent și un gri închis cu sclipiri translucide.

“Când vine vorba de Sărbători și frumusețe, nimic nu este ”prea mult”, remarcă Suzi Weiss-Fischmann, Co-Founder & Brand Ambassador O.P.I. Colecția Shine Bright aduce împreună sclipirile pietrelor prețioase, lookurile metalice, valurile catifelei și nuanțele de gheață ca să creeze o colecție plină de îndrăzneală și strălucire.

Business-ul Ana Pan, la 30 de ani. La 30 de ani de la lansarea pe piață, business-ul 100% românesc Ana Pan e mai fresh ca oricând! Într-o industrie în care lucrurile sunt atât de imprevizibile, într-un an în care situația pandemică globală a înghețat multe afaceri mai mult sau mai puțin cunoscute, Ana Pan a supraviețuit acestui val al incertitudinii și s-a reinventat continuu pentru publicul său.

Plăcintele sărate care să amintească de vacanțele în Grecia, tortul Caramel, care să ne îndulcească amintindu-ne de aniversările în formulă extinsă, Chocottone, cozonacul în care crema de ciocolată efectiv dă pe afară sau Scorțișorul și Pagaia cu fructe, acea „gustare dulce” care poate face pauza de cafea mai savuroasă, sunt doar câteva dintre produsele cu care Ana Pan scrie cu succes povestea business-ului în acest an.

Cărți pentru Crăciun
Editura Didactica Publishing House, editură al cărui portofoliu este orientat către cărți și activități educative, a adăugat în colecția de Crăciun peste 30 de titluri pentru cei mici.

Topul celor mai populare cărți de Crăciun conține titluri care îi ajută pe cei mici să învețe despre compasiune, empatie, bunătate, dar și curaj și spirit de aventură, în timp ce jocurile implică întreaga familie și fac din învățare o activitate distractivă.

Am ales ca de fiecare dată autori apreciați și premiați la nivel internațional, titluri cu ilustrații superbe, dar și cu o importantă componentă educațională, respectând linia colecțiilor promovate de editura noastră. Empatia, curajul, compasiunea, abilitatea de a se adapta la situații noi și de a găsi soluții sunt câteva dintre valorile pe care le promovăm prin intermediul titlurilor incluse în colecția de Crăciun de anul acesta, a precizat Florentina Ion, fondator și director general Didactica Publishing House.

SECS – Societatea de Educație Contraceptivă și Sexuală lansează, pe Facebook și Instagram, campania #STOPviolenței prin care prezintă diversele forme ale violenței bazate pe gen și îndeamnă tinerele și tinerii din România, martori sau supraviețuitori ai acestui fenomen, să vorbească deschis despre propriile experiențe pe rețelele sociale.

30% dintre femeile din România recunosc că au fost afectate de violența fizică sau sexuală, conform analizei publicate de Institutul Național de Sănătate Publică în urmă cu doi ani.

Prin campania #STOPviolenței, SECS marchează în România evenimentul global 16 Zile de Activism împotriva Violenței Bazate pe Gen, alăturându-se campaniei internaționale #STOPviolence, derulate de Federația Internațională de Planificare Familială, în cadrul căreia SECS este membră cu drepturi depline încă din anii ‘90

Batist Medical inovează și lansează în România Nano Fiber Mask B, masca de față medicală cu filtru de nanofibre și o eficiență a filtrării bacteriene (BFE) de ≥ 98%! Nano Fiber Mask B se bazează pe puterea nanotehnologiei de a filtra
eficient virusul și bacteriile, pentru a stopa răspândirea lor. Este disponibilă în farmacii sau online, pe https://saneprotejam.batist.ro/

ABSOLUT lansează campania MAKE A MOVE. Anul acesta, Absolut Vodka pornește o mișcare creativă printr-un mesaj simbol – “Make a Move” pentru toate dorințele de pe wishlist care se pot îndeplini prin puterea colectivă. Într-un context în care totul s-a mutat în online, Absolut inspiră forța lui împreună și anticipează interacțiunile mult așteptate în offline prin experiențe aici și acum –  punem emoții laolaltă, ne unim prin diversitate, traversăm bariere, ne reconectăm, dăm tonul și setăm energia pentru viitoarele conexiuni in real life.  Absolut încurajează consumatorii să păstreze aceste good vibes și planuri pentru viitor, pe o platforma comună – www.bettertogether.ro. Aici, spiritele libere se reconectează, creează, rămân împreună în online și pun în mișcare un vis comun – marile festivaluri care au fost mereu pe lista must-happen a tuturor. Platforma va mixa interacțiunile digitale cu energia de party, dezvăluind recompense și experiențe pe parcurs.

Cu ajutorul a mii de români, Storia.ro a găsit un cuvânt românesc nou care să exprime starea de bine de acasă

„Biniște” este cuvântul ales de români pentru a descrie și exprima starea de bine de acasă. Peste 13.000 de români au participat la vot pe hygge.storia.ro, unde au avut de ales dintre șase opțiuni: biniște, tyhne, ommi, zeneritate, primidor și lono.

Cu ajutorul a mii de români, Storia.ro a găsit un cuvânt românesc nou care să exprime starea de bine de acasă – biniște a fost cuvântul preferat de români, cu 26% din voturi, fiind urmat de tyhne (21%) și ommi (18%). Noul cuvânt poate fi definit ca o stare sufletească pozitivă, lipsită de zbucium, de frământări. „Nu făceam nimic și asta era tot ce era de făcut. Eram acasă și era biniște”. De asemenea, cuvântul se poate referi și la calitatea unui moment sau a unui spațiu de a inspira o liniște aducătoare de bine, un calm binefăcător. Creat din bine + liniște. „Am intrat, am privit în jur, am zâmbit și m-am bucurat. Ce biniște e la noi acasă!”.

Demersul de a găsi un termen care să descrie starea de bine de acasă

În urmă cu două luni, Storia.ro a lansat campania HYGGE la noi, asumându-și o misiune curajoasă și relevantă în contextul actual. Platforma de imobiliare și-a propus să inventeze un cuvânt nou care să exprime starea de bine de acasă, să găsească un echivalent pentru termenul danez HYGGE, care se referă la transformarea timpului petrecut acasă într-un timp de calitate și o adevărată sursă de fericire.

Demersul a început cu un studiu prin intermediul căruia platforma de imobiliare și-a propus să găsească o adaptare locală a termenului, să afle cum arată starea de bine de acasă pentru români și cum poate fi ea definită, atât în ceea ce privește spațiul exterior – cel fizic, cât și spațiul interior – emoțional. Rezultatele studiului au fost sursă de inspirație pentru doi scriitori care și-au asumat misiunea de a inventa câte două cuvinte definitorii pentru starea de bine de acasă. Pentru lista finală de cuvinte, scriitorii au ales și câte o opțiune din partea celor care au participat la studiu – biniște și lono.

Live Stream Shopping: soluția de shopping digital live prin care retailerii își pot recupera vânzările pierdute în offline

Oveit este prima companie care lansează conceptul Live Stream Shopping pe piața din România, printr-o soluție tehnologică, Streams.Live, care îmbină conceptul de sesiuni video live, cu experiența de shopping offline. Live Stream Shopping este o alternativă inovatoare care susține procesul de digitalizare pentru retailerii și comercianții online de produse direct to consumer, în căutare de noi metode eficiente pentru a extinde experiența de cumpărare și de a crea o interacțiune autentică cu publicul țintă.

Asociat cu tradiționalele canale de video shopping (sau teleshopping), Live Stream Shopping-ul transformă procesul de cumpărare din e-commerce într-o experiență interactivă. Cumpărătorii urmăresc live o prezentare a produsului, pun întrebările la care doresc să primească răspuns și la momentul oportun cumpără printr-un simplu click, fără a opri sesiunea de prezentare. Live Stream Shopping amplifică avantajele impulsului de cumpărare. Butoanele integrate în video facilitează achiziția produsului la momentul potrivit și reduce riscul ca potențialul cumpărător să fie distras din traseul de cumpărare și să părăsească platforma.

Un prim videoclip Streams.Live poate fi vizualizat la https://vimeo.com/470472031.

Online-ul și offline-ul sunt menite să coexiste și să se completeze reciproc. Am dorit să dezvoltăm o soluție prin care retailerii și brandurile care vând direct către consumator, să se adapteze la noul context economic, în care traficul în magazinele fizice și vânzările generate de acest canal sunt în scădere majoră. Streams.Live este un instrument care se intregrează ușor în ciclul de vânzare, se instalează prin câteva click-uri în website-ul vendorului, iar în cazul în care acesta nu are un website propriu, întreaga experiență poate avea loc pe o pagina generată automat de sistem, complet personalizabilă”, declară Mihai Drăgan, COO, Oveit.

DOR by Aesthetic Design, o colectie dedicata tie, romanului de pretutindeni.

Brand-ul este 100% romanesc si ofera ocazia fiecaruia dintre noi de a creea, impreuna, o poveste personalizata, in casa ta, pentru ati alina dorul de tara, de casa, traditie si origini. Tapetul nostru, Aesthetic Design, poate ajunge la tine, indiferent in ce colt al lumii te afli, in doar cateva zile, odata cu el ajungand si o particica de.. acasa.

Categorii Lifestyle