Alist Bazar. Ce noutăți aduce acest sezon

Toamna se numără… noutățile. Avem parte de lansari din toate domeniile și vi le prezentăm și vouă!

AVON aniversează 135 de ani și celebrează reinventarea cu o nouă identitate de brand: Watch Me Now

La împlinirea a 135 de ani la nivel mondial, AVON își transformă identitatea de brand și sparge prejudecățile cu o nouă campanie, ce reflectă misiunea companiei de a schimba viețile femeilor în mai bine. Cu o experiență îndelungată în industria frumuseții, care a cultivat încrederea a milioane de femei, noua identitate AVON surprinde evoluția unui brand inovator, îndrăzneț și care nu discriminează niciun tip de frumusețe, cu o voce mai activistă și mai curajoasă, dar cu aceleași valori puternice.

,,WATCH ME NOW marchează începutul unui nou capitol pentru Avon. Păstrăm ceea ce am învățat în ultimii 135 de ani despre puterea comunității și despre vânzările directe și aplicăm acest lucru în contextul actual, folosind noi instrumente digitale care vin în ajutorul reprezentanților noștri.

Continuăm să inovăm și să evoluăm prin investiții în cercetare, dezvoltare de produse, dar și în oameni, pentru a ne asigura că frumusețea este democratică și accesibilă tuturor. Și vom continua să stimulăm schimbările și sa creăm un impact pozitiv asupra cauzelor care afectează femeile la nivel global. Diferența este că o facem într-un mod mai relevant, îndrăzneț și încrezător”, spune Andreea Moldovan, General Manager AVON Europa de Sud-Est.

„L’éscapade – autour de Bucarest”, colecția Meli Melo – Paris Fall/Winter 2020

L’éscapade – autour de Bucarest este numele colecției Meli Melo Paris pentru  toamna-iarna lui 2020, creată cu gândul la escapadele scurte, aproape de casă, adaptarea la noua normalitate, dar fără a renunța la ceea ce e frumos și ne încântă atunci când vine vorba de modă, outfit-uri și eleganță.

Aceasta dezvăluie o selecție de piese vestimentare și accesorii în tonuri si culori naturale, texturile fiind predominant voal, împletituri călduroase și blană.

Dintre componentele L’éscapade – autour de Bucarest se remarcă piesele cosy, Boho Chic, o constantă a colecțiilor Meli Melo Paris, jachetele din blana, fustele ample, din voal, cardiganele din fir gros, impletit, comode, pentru look-uri relaxate. Impreuna, acestea alcatuiesc tinute chic, perfecte pentru noul sezon. Bijuteriile fantezie se prezinta sub forma de coliere compuse din lanturi multiple, pandantive sub forma de cruci, stele, metalice, aurii sau argintii. Cerceii si bratarile completeaza, in acelasi stil, look-ul Meli Melo propus pentru noul sezon.

Gentile din piele naturala si ecologica, mari/shoppers incapatoare sau modele crossbody, compacte, pastreaza aceleasi nuante naturale, vedetele acestui sezon, fiind usor de asortat- negru, gri, bej.

O alta piesa de rezistenta a colectiei noului sezon este palaria din stofa. Cu boruri mici sau mai ample, aceasta completeaza perfect tinutele de toamna.

Scaunul fără cuie și taburetul din resturi, gândite, desenate și produse în România

Pentru prima oară fabricate, studio de design, prototipare și producție înființat în 2018, în urma unei investiții proprii și a  programului Start Up Nation și-a deschis porțile către specialiști, arhitecți, designeri, dar și către publicul larg, pe parcursul Romanian Design Week (11-20 septembrie 2020, București). Atelierul se află pe fosta platformă industrială de pe Splaiul Unirii 160, centru recunoscut al industriilor creative si culturale din București.

Cu această ocazie, fabricate a lansat și două obiecte originale, din seria F – Scaunul F și Taburetul F. Cele două obiecte au fost expuse în hala industrială găzduită de fosta platforma Industria Bumbacului atât în format final, cât și versiuni intermediare, documentări ale drumului până la realizarea lor. Alături de schițe, video-uri de making off sau altă documentație intermediară au fost expuse două prototipuri esențiale în drumul până la produsul final și o simulare a felului în care materialul a fost optim folosit. Materialul din care au fost realizate ambele obiecte este placajul de mesteacăn.

PENNY inaugurează alături de Habitat for Humanity centrul comunitar din Buftea.

Este un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două școli din Flămânzeni și Buciumeni – cartiere defavorizate din Buftea, unde sărăcia, conflictele și condițiile grele de locuire afectează puternic dezvoltarea și educația copiilor. Noul centru comunitar din Buftea va găzdui 200 de copii defavorizați din comunitate, care acum sunt în pericol de a abandona școala. Ei vor primi zilnic o masă caldă, vor fi ajutați la teme, vor urma cursuri de educație non-formală și vor beneficia de consiliere psihologică.

De-a lungul celor doi ani necesari construcției centrului comunitar, la activitățile de pe șantier au participat 250 de voluntari PENNY care au fost împărțiți în patru echipe. Voluntarii au turnat ciment, au tăiat plăci, au finisat pereții clădirii și au contribuit la finalizarea cu succes a construcției în termenul stabilit. PENNY îi încurajează pe angajați să participe la astfel de activități și răsplătește acțiunile de voluntariat cu o zi liberă.

“Implicarea în comunități este o parte esențială a strategiei noastre de Corporate Social Responsibility. Credem că educația construiește viitorul, în sensul în care le poate oferi copiilor care provin din medii defavorizate șansa de a-și găsi un loc de muncă și de a se integra cu succes în societate. Parteneriatul cu Habitat for Humanity deservește în mod ideal viziunea noastră: ne ajută să ajungem la copiii care trăiesc în condiții grele și să le oferim sprijinul necesar pentru a-și continua cu succes studiile,” a declarat Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY | REWE România.

Hipermarketurile Auchan găzduiesc cea de-a XII-a ediție a Târgului de Vinuri.

În perioada 16-29 septembrie 2020, hipermarketurile Auchan găzduiesc cea de-a XII-a ediție a Târgului de Vinuri. Anul acesta, evenimentul reunește peste 300 de sortimente la raft, atent selecționate de Auchan, dintre care 70 de vinuri introduse în premieră în retail. Cramele românești prezintă peste 200 de vinuri din România, cărora li se alătură o colecție de 30 de articole franțuzești, provenite din cele mai importante zone viticole din Franța. Toate acestea, precum și produse complementare servirii vinului, sunt disponibile și pentru comandă online pe www.auchan.ro.

Începe toamna cu un outfit nou! Profită de reducerile aniversare și câștigă unul dintre cele 2.000 de vouchere de cumpărături!

În luna septembrie ParkLake Shopping Center sărbătorește patru ani de când și-a deschis porțile și pregătește patru weekend-uri speciale de reduceri și premii garantate. ParkLake întâmpină toamna cu noile colecții și cu o mulțime de surprize pentru clienții săi. Astfel, vizitatorii centrului comercial își vor putea reînnoi garderoba cu ținute de sezon la prețuri speciale, într-un cadru sigur și relaxant.

Timp de patru weekend-uri, respectiv în fiecare sâmbătă și duminică, în perioada 19 septembrie – 11 octombrie, toți pasionații de shopping sunt așteptați cu reduceri de până la 20% în magazinele partenere, la diferite categorii de produse. Mai mult, clienții care vor face cumpărături de minimum 150 de lei din categoriile menționate vor primi vouchere de 50 de lei (în limita stocului disponibil), vouchere valabile în peste 100 de magazine. Pentru a intra în posesia acestora, participanții trebuie să prezinte bonul fiscal la biroul de informații al centrului comercial.

Cacharel deschide un nou magazin în FASHION HOUSE Outlet Centre București

 Retailerul internațional de fashion Cacharel a deschis recent un nou magazin de 196,26 mp în FASHION HOUSE Outlet Centre București. Acesta este actualmente singurul magazin de brand al Cacharel din Romania și comercializează exclusiv haine pentru bărbați.

Creat în 1962, la Nîmes, de catre Jean Bousquet, Cacharel este astăzi un brand de renume internațional, asociat cu ideea de tinerețe, lejeritate și rafinament. Cacharel a fost una dintre primele case de modă care, în anii ‘60, a prezentat o colecție pret-a-porter ca alternativă pentru haute-couture. Succesul de care s-a bucurat Jean Bousquet a contribuit substanțial la notorietatea brandului Cacharel la nivel global.

“Suntem încântați că brandul Cacharel a ales FASHION HOUSE pentru deschiderea unui magazin de brand, singurul de la ora actuală din România, și suntem onorați să adăugăm această marcă apreciată în portofoliul outlet-ului nostru. Această deschidere reconfirmă strategia multor branduri internaționale mari, de fashion retail, care aleg conceptul de outlet în vederea extinderii și optimizării rețelei de distribuție la nivel regional”, a declarat Cornelia Nicolae, director de operațiuni retail al Grupului FASHION HOUSE în România.

Notino lansează campania: Dar voi ce vă doriți cu adevărat?

Notino, cel mai mare magazin online cu parfumuri și cosmetice din Europa, lansează o nouă campanie, prin intermediul căreia prezintă diversele moduri prin care femeile se inspiră din frumusețea care le înconjoară. Obiectivul campaniei este de a demonstra că, datorită celei mai largi oferte de produse de beauty existente în portofoliul Notino, a prețurilor mereu avantajoase dar și a serviciilor fără concurență, lumea frumuseții este acum mai accesibilă ca oricând.

Noua campanie se desfășoară la nivel european și este difuzată pentru prima data în Romania și Polonia.  „România este una dintre piețele noastre cele mai mari și mai importante.  Doar în anul 2019, Notino a avut peste 310.923 de clienți și a expediat peste 684.551 de colete în România. Tocmai de aceea ne-am dorit să lansăm noua campanie întâi aici”, a declarat Martina Juráňová, brand and campaigns manager la Notino.

Campania prezintă situații obișnuite din viața de zi cu zi a femeilor – la locul de muncă, într-un centru de fitness sau într-un club – și arată că femeile reprezintă una pentru cealaltă o adevărată sursă de inspirație în frumusețe în cele mai normale circumstanțe.

Notino oferă peste 55 de mii de produse de la peste 1.150 de branduri, prețuri mereu avantajoase și servicii fiabile, care asigură expedierea cât mai rapidă a coletelor. Astfel, femeile se află la doar câteva clicuri distanță de produsele mult dorite.

O toamna pasionala – promisiunea colectiei de sezon Floria.ro

Dupa luni in care pandemia a schimbat felul in care privim lucrurile altadata normale, a venit randul toamnei sa fie intampinata cu o perspectiva noua. Astfel, in loc de melancolie si pregatire pentru sezonul rece, Floria.ro propune o toamna plina de pasiune si de culoare: buchete de flori in culori vibrante, cu accente exotice si combinatii surprinzatoare cu elemente neobisnuite cum ar fi celosia sau ardeii iuti.

Un sondaj al Floria.ro a aratat ca romanii prefera mai ales florile la buchet, iar 81% dintre acestia apreciaza cromatica aparte si prezenta unor elemente spectaculoase, fie din paleta de culori, fie din florile si elementele decorative alese. De asemenea, clientii florariei online au mai aratat ca preferatele acestora raman trandafirii, crizantemele si chiar garoafele, insa apreciaza in egala masura si flori mai putin cunoscute, cum ar fi hypericum, celosia sau eryngium.

Aceste elemente, alaturi de dorinta de a transmite un mesaj optimist, au stat la baza noii colectii Floria.ro. Designerii florariei online au mers pe o cromatica in acord cu mesajul transmis: nuante vibrante de rosu grenadine, culoarea vedeta a sezonului, orange si galben.

Startup-ul Remote Stories a sărbătorit 1 an de la lansare la malul mării, alături de influenceri și celebrități

#TurquoiseParty, evenimentul aniversar al startup-ului RemoteStories, a adunat influenceri și celebrități locale care au testat munca remote de la mare, de la Hotelul Turquoise din stațiunea Venus de pe litoralul românesc, alături de echipa #Remote Stories. Participanții la evenimentul organizat de echipa Remote Stories au experimentat munca remote de pe plajă, de la piscina hotelului Turquoise sau din zonele special amenajate pentru cei care vor să îmbine munca cu relaxarea dintr-o destinație turistică.

„Ne-am dorit să sărbătorim 1 an de la lansarea proiectului nostru într-un mod special și să le oferim invitaților noștri o experiență aparte și anume să testeze munca remote dintr-un loc frumos de la malul mării”, spune Mara Eliza Barza.

„Lucrez remote de mai bine de 2 ani de zile, iar în perioada sezonului estival hotelul Turquoise din Venus este prima alegere a familiei mele pentru vacanță și muncă remote de la mare, fiind locația preferată a fiicei mele, Nicole. Am optat pentru această locație dedicată familiilor întrucât majoritatea invitaților noștri au fost influenceri cu copii mici”, spune Amalia Ștefan.

Evenimentul aniversar #TurquoiseParty marchează lansarea seriei de evenimente inițiate de startup-ul românesc Remote Stories, prin care se dorește promovarea muncii remote de oriunde și susținerea turismului local.

 

Categorii Lifestyle