Video – In The Sport Light la Vorbește Lumea

Hey, A listers!

Vorbește lumea că…. o masă copioasă trebuie echilibrată printr-un antrenament pe măsură. Iar noi suntem de acord. În episodul de azi eu ma delectez cu sandwich club, cartofi prăjiți, pain au chocolat și un caffe frappe absolut delicios, iar Raluca vă va arăta cât trebuie să ”munciți” ca să consumați caloriile lor.
Pentru că trăim în era vitezei, în care totul se întâmplă pe fast forward, și în care avem de îndeplinit 3 task-uri pe minut, uităm, de multe ori, să acordăm atenție lucrurilor pe care le mâncăm. Sau poate pur și simplu alegem varianta ”economică„ din punct de vedere al timpului. Sau poate suntem atât de copleșiți de responsabilități încât nu mai ținem cont de aportul caloric pe care unele lucruri, aparent inocente, îl pot avea.
Micul dejun pe care l-am luat azi este exemplul perfect. Un sandwich cu piept de pui la grătar și salată sună bine, nu-i așa?! Dar dacă adăugăm chifla (semi-dulce), baconul prăjit, sosul de maioneză și cartofii prăjiți care vin la pachet?! Sună și mai bine, dar cu siguranță nu va fi la fel de bine pentru silueta noastră.
Dar un caffe latte? E doar cafea cu lapte, nu poate fi atât de rău. Îi punem frișcă, puțin topping de ciocolată, et voilá, am obținut un caffe frappe cu aproximativ 200 calorii – un adevărat desert pe care nici nu-l luăm în calcul atunci când facem inventarul caloriilor dintr-o zi. De produsele de patiserie…nici nu mai spun.
Este important să conștientizăm ce avem în farfurie (și în pahar) și să luăm măsuri atunci când considerăm că am exagerat.
Pentru răsfățul meu culinar de azi, care a avut un aport de circa 1700 calorii, Raluca a făcut o încălzire, care a constat în 3 km de alergare și 3 km de mers alert. Apoi, a ales să facă un antrenament metabolic (vedeți toate exercițiile în video). Avantajul acestui tip de antrenament este că se ard calorii atât în timpul efectuării antrenamentului, dar și câteva ore după încheierea lui.
Acum că știți ce ”muncă” presupune, poate data viitoare când veți comanda ceva-repede-to go-de mâncat pe fugă- poate renunțați, măcar, la frișcă sau cartofi prăjiți.
Asezonați cu sport și aveți rețeta pentru un stil de viață echilibrat.

Mulțumim, ARK Bakery, pentru locație și mâncarea delicioasă și PRO TV pentru material!

Categorii Lifestyle

Categorii Video